עושים מהקורונה לימונדה – איך נקדם את העסק למרות המשבר?

Vera Davidova on Unsplash

אנשים שקראו את המפה נכון הצליחו להחזיק את העסק עובד ואף להניב רווחים גבוהים מהרגיל, אז איך הם עשו את זה?

עסקים רבים בתחום העיצוב מצאו עצמם עם חנויות וסדנאות סגורות – חלקם מצאו פתרונות יצירתיים והצליחו בענק!


העברת סדנאות יצירה דרך זום

עולם הסדנאות בהחלט ספג מכה קשה עקב הריחוק החברתי, אך אופציית הזום בהחלט יכולה לתת מענה מיידי. לדוגמא – סדנאות יצירה בפימו. בשיחה עם המעצבת אורלי רבינוביץ׳, נאמר לי, שהיא לא יכולה להעביר סדנאות כי לנרשמים אין את חומרי הגלם. הפתרון שמצאנו הוא לייקר במעט את הסדנה ולשלוח את הערכות עם שליח בטרם הסדנה.
לחנות של אורלי רבינוביץ׳ לחצו כאן


מכירת ערכות DIY (עשה זאת בעצמך)

אפשרות נוספת שתפסה תאוצה הן ערכות עשה זאת בעצמך – זו תקופה נהדרת להעסיק את עצמנו בבית ואין כמו יצירה כדי להפיג את ההשגרה בבית.

ערכות רקמה מהממות של נעה אגא
לחנות לחצו כאן
מקור: נעה אגא

מסכות פנים מעוצבות

התחום הפופולארי ביותר, הן בארץ והן בעולם הוא מסכות הפנים, למעשה תחום המסכות המעוצבות גרם למניית אטסי – זירת המסחר לעיצוב ואמנות – לנסוק לשמיים.
אין ספק השמסכות כאן כדי להישאר לתקופה ארוכה ולכן השקעה באחת היא כמו השקעה בכל אקססורי כמו תכשיט או חולצה.

מסכה של תהל שדות
לחנות לחצו כאן
מקור: תהל שדות

רק באטסי נמכרו 12 מיליון מסכות באפריל בעלות של 133 מיליון דולר והנתון המעניין הוא ששליש מהקונים חזרו אח”כ לקנות מסכות נוספות

לפריטים נוספים לחצו כאן

משנים כיוון עם רוח התקופה

מעצבות ומעצבי אופנה מישראל הסבו את הסטודיו שלהם לעיצוב מסיכות בסגנונות שונים. חלקם הלכו על הקו המצחיק, חלקם על הקו האופנתי.

מסכות עם הומור

חלק מהמוכרים אף דיווחו על בקשות של הקונים לתיק ומטפחת מעוצבים באותו הסגנון להשלמת סט.

עולם חדש של אופנה


לראות את חצי הכוס המלאה, להסתכל על השוק המתפתח ולהצליח לקרוא הזדמנויות, כל אלה יוכלו בהחלט להציל לכם את העסק ואולי אף ליצור לכם נישה חדשה

אל תפספסו