שילובי צבעים נועזים
בעוד המגמה השלטת אשתקד – פלטות צבעים חזקים ונועזים, המספקים למותגים נוכחות חזותית מעוררת תשומת לב – עדיין רלוונטית, הטרנד הבולט בעיצוב גרפי בשנת 2019 צפוי להיות עליית ה-Gradients. מעברי צבעים, המשלבים מרקמים שונים, יקבלו יותר ויותר משקל והשפעה בעיצובים גרפיים עדכניים.
עיצוב רטרו עתידני
מותגים כיום פתוחים יותר מתמיד לשילוב אלמנטים של עיצוב עתידני, אשר משדרים חדשנות ויצירתיות. לצד המגמה הזו, ניתן לראות עיצובים גרפיים שהולכים לכיוון ההפוך, ומשלבים מוטיבים של רטרו ווינטג׳. תמות עיצובית המבוססות על המגמה הזו משדרות תחושות של נוסטלגיה ועל זמניות. אחרי הכל, כל עבר היה פעם עתיד.
על הגופן לבדו
טיפוגרפיה כבר אינה רק חלק אחד מפרויקט עיצובי שלם וזוכה לכבוד כאלמנט עצמאי. לגופנים יהיה השנה משקל רב יותר והם יעמדו במוקד העיצוב הגרפי. צפו לראות גופנים מסורתיים במשקלים גדולים, גופנים תלת מימדיים בעלי נוכחות וכן פיתוח יצירתי של עיצובים טיפוגרפיים בעבודת יד.

חושבים רחב
מעצבים גרפיים נעים לכיוון של קומפוזיציות פתוחות, חופשיות ורחבות, שפותחות פתח ליצירתיות רבה יותר משום שאינן מוגבלות לגריד המסורתי ולנוסחאות עיצוב מבני רבועות. המגמה הזו באה לידי ביטוי בקומפוזיציות א-סימטריות יוצאות דופן, שמעוררות עניין וסקרנות.
גרפיקה מונפשת
Motion Graphics (גרפיקה מונפשת עם דגש על טקסט ואודיו כאלמנטים משלימים) תמשיך לככב גם השנה, לצד המשך הפופולריות של אנימציות תלת מימדיות. השילוב בין דו ותלת מימד בלוגואים ועיצובים שונים יבוא לידי ביטוי גם בהוספת אפקטים ויזואליים מורכבים יותר ויותר.

נולד בשנת 1975, סיים לימודי עיצוב במכללה לעיצוב ויטל/שנקר ובעל ניסיון של 20 שנה בתחום המיתוג והעיצוב. בעלים של סטודיו ויטונסקי לעיצוב ומיתוג ובעלים משותפים של shape.design . סטודנט לתואר שני בHIT וחי עם בת זוגו דנה ואב ל4